آگهی رایگان

آگهی رایگان

آگهی رایگان

آگهی رایگان

بازاریابی عصبی چیست؟


روش هــای علمــی عصبــی شــرکت را مــی تــوان ایجــاد نمــود تــا رفتــار انســانی مرتبــط بــا بازاریابــی را درک نمــود کــه محتمــل اســت تــا قابــل ملاحظــه باشــد آگهی رایگان . مزیـت هـای سـنجش فیزیولوژیکـی بـازار یابـی حداقـل بــه مــدت دودهــه یــاداوری شــده بودنــد. بویــژه، ســنجش آگهی رایگان هایــی خــود ارزیابــی کــه بــه طــور معمــول در تحقیــق بازاریابــی اســتفاده شــده انــد، بــه طـور کلـی بـه توانایـی آگهی رایگان و اراده پاسـخ دهنـده بـه گـزارش دقیـق گرایـش هایشـان تکیه مـی کننـد. بنابراین، پاسـخ هـای فیزیولوژیکـی را در زمانـی مـی تـوان کنتـرل نمـود کـه پاسـخ دهنـدگان بـه طـور مسـتقیم در رفتار شـرکت مــی کننــد و کنتــرل بــرای افــراد  آگهی رایگان دشــوار مــی باشــند و هـر چنـد در آنجـا تفـاوت هـای فـردی در پاسـخ دهـی فیزیولوژیکــی وجــود دارنــد، همچنیــن تغییــر پذیــری هــا در موقعیــت هــای اجتماعــی و محــرک هــا نشــان داده انــد کــه دارای تاثیــر قدرتمنــد در آگهی رایگان میــان افــراد مـی باشـند. همانطـور کـه در مـوارد فـوق مشـاهده شـده آگهی رایگان بــود هــر چنــد بازاریابــی عصبــی از انتقــادات مصــون نبــوده اســت و حتــی نگرانــی هــا در مــورد توانایــی روش هـای عصـب شـناختی درون حلقه های دانشـگاهی ایجـاد کـرده بـود تـا بـه طـور کافـی تجهیـزات متغیـر هـای مربـوط بـه تئـوری هـای بازاریابـی را بـه حسـاب آورنـد.  علــی رغــم پتانســیل بســیار عظیــم اش، واضــح اســت کــه کاربــرد هــای قبلــی تصویــر بــرداری عصبــی درون مطالـب آگهی رایگان بازاریابـی بـه تنهایـی بـر علامـت هـای تجـاری و رفتــار مصــرف کننــده تمرکــز کــرده بــود . بویــژه، EEG بـرای کشـف واکنـش هـا بـه تبلیغـات تلویزیونـی در چندیــن روش اســتفاده شــده بــود . بــرای مثــال، یانـگ مشـخص کـرده آگهی رایگان بـود کـه آیـا عمدتـا لحظـه هـای خــاص درون تبلیغــات بــرای توســعه و توجــه علامــت تجــاری مســئولیت دارنــد .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.