آگهی رایگان

آگهی رایگان

آگهی رایگان

آگهی رایگان

تحلیل رنگ از نگاه تبلیغات


رنــگ مهــم تریــن عنصــر دیــداری آگهی رایگان از نظــر بــار احساســی  و عاطفــی اســت. بنابرایــن دارای نیــروی ویــژه ای در انتقــال اخباردیــداری اســت. ایــن آگهی رایگان عنصــر مهــم نــه فقــط دارای معانــی عــام اســت کــه مــورد قبــول همــگان مــی باشــد. بلکــه دارای معانــی رمــزی نیــز هســت. مضافــا اینکــه افــراد هریــک بــه فراخــور نــوع شــخصیت خــود دارای سلیقه های شخصی در انتخاب رنگ هستند. آگهی رایگان امــروزه رنــگ هــا بــه عنــوان مولفــه هــای تصویــری ارتباطــات،  کارکــرد چشــمگیری در بازاریابــی یافتــه انــد و در تبلیغــات نیــز اغلــب بــه عنــوان عاملــی موثــر انگاشــته مـی شـوند. رنـگ اولیـن نمـادی اسـت کـه موجـب جلـب توجـه مخاطـب مـی شـود، شـکل و نوشـته بـه ترتیـب بعـد از رنـگ سـبب جـذب یـا آگهی رایگان دفـع مشـتری مـی گردنـد. رنـگ مـی توانـد آگهی رایگان تاثیــرات زیــادی بــر تصمیــم خریــد و نگــرش مخاطبیــن در خصــوص یــک محصــول داشــته باشـد. قسـمتی از ارزیابـی کیفـی مـردم از محصـول براسـاس رنـگ صـورت مـی گیـرد از ایـن رو اسـتفاده سـنجیده از آن مـی توانـد منجـر بـه برانگیختـن تمایـلات مشـتریان گـردد. امـا اغلـب توجـه بـه رنـگ هـا، محـدود بـه مسـائل فنـی، زیبایـی و هارمونـی اسـت و توجـه آگهی رایگان اندکـی بـه مفاهیـم و تاثیـرات روانـی آن مـی شـود. آنچــه بــه صــورت دیــداری ارائــه مــی شــود ، همــواره بســیار تحــت تاثیــر وضــع و حــال بیننــده قــرار مــی گیــرد. زیــرا مــا آن چیزهایــی را مــی بینیــم کــه بـدان نیـاز داریـم. آگهی رایگان توانایـی دیـدن بـه مسـئله بقـای انسـان مربـوط مـی شـود. انسـان در حالتهـای روحـی مختلـف به وسـیله نیـروی ذهنـی خـود و برحسـب تمایـات طبیعـی اش د رعمــل دیــدن اعمــال نفــوذ مــی کنــد، و بــه ایــن ترتیـب اسـت کـه قطعـا آن آگهی رایگان چیزهایـی را مـی بینـد کـه بــدان احتیــاج و علاقــه دارد. در نتیجــه اخبــار دیــداری چــه در هنــگام ســاخته شــدن و چــه هنــگام دیــدن، خـواه و ناخـواه بـه وسـیله تعابیـر ذهنـی دچـار تغییراتـی می شود


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.